Χημεία και Τέρατα.




Χρόνια και λαζάνια... από την τελευταία φορά που έκανα post. Θα γράψω για κάτι μου με τσατίζει πάρα πολύ. Σήμερα προσπάθησα να πάω από το σπίτι μου μέχρι ένα απο τα Dojo Aikido να δω πως προπονούνται, τεχνοτροπίες στο Kendo ( Iaido ) τον χώρο και άλλα πολλά, που θέλουν συζήτηση γιατί αν είναι όπως φαντάζομαι θα σταματήσω το Kung Fu για το Aikido. Στο θέμα, η απόσταση από το σπίτι μου μέχρι το Dojo είναι 3.3 Km σύμφωνα με το Google Maps. Χαρωπό με μια φραντζόλα ψωμί στο χέρι και ψίχουλα στο διάβα μου να μην χαθώ ξεκίνησα. Στην αρχή επειδής μέχρι ενός σημείου ξέρω το Ηράκλειο ( τρομάρα μου ) καλά το πήγα, με τα πόδια και όχι με το μηχανάκι ( Ghost Rider λέεεμε ). Στα άγνωστα μέρη λοιπόν αρχίζω να ρωτάω οδούς. Μα να μην ξέρη κανείς ΤΙΠΟΤΑ (!), μα τίποτα όμως. Αυτή η έλλειψη παιδιάς ή η ύπαρξη βλακείας, δεν μπορώ να αποφανθώ τι από τα δύο είναι μου την δίνει στα νεύρα. Λέω "αφού δεν την βγάζω έτσι ας πάρω σημαία " βρίσκω μια πιάτσα με ΚΠ ( a.k.a Κίτρινες Πουτάνες, (στο Ηράκλειο είναι ασημή) ). Κανείς... ερημιά, βλέπω στην απελπισία μου έναν να κάθεται, "Yea~" *σκέφτομαι*.
/me: "Ιφεγενείας παρακαλώ"
Asshole: "Δεν πάω..."
/me: " Τι πάει να πει "Δεν πάω", έχετε υποχρέωση (!)"
Asshole: " Είμαι αγοραίος " ( Εμένα σαν " Είμαι High Class πουτάνα" μου ακούστηκε )
/me: "Ok, που είναι οι συνάδελφοι σου ?"
Asshole: " Θα περιμένεις μέχρι να έρθει κάποιος και αν σ' αρέσει, αλλιώς πόδια έχεις "

And "Πόδια" it is. Σιγά μην του δόσω και λεφτά.
Pause: Θέλω να ζητήσω συγνώμη από τις Ιερόδουλες γιατί αναφέρθηκα στις σημαίες με την λαϊκή προσφώνηση τους.
Αφού βρήκα μερικούς Deliver-άδες και μου είπαν στο περίπου που να πάω ( πάντα θεωρούσαν ότι ήμουν από Ηράκλειο και μου έδιναν πληροφορίες με Check Points μαγαζιά ). Ε, κάποια στιγμή έφτασα στο Dojo το οποίο κατά τραγική μου τύχη ήταν κλειστό για λόγους οργάνωσης.

VotD ( Video of the Day ), ακατάλληλο για ανήλικους επιθυμητή η ένεση με συμπυκνωμένη μαλακία, στον εγκέφαλο:

4 comments:

orbit said...

Πού βρήκες Iaido στο Ηράκλειο;Γιατί με ενδιαφέρει πολύ...

Unknown said...

Δεν είναι Iaido σκέτο. Iaido είναι απλά ένα μέρος του Kendo. Το Aikido μ' αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Θα στο πω όπως προσπάθεια να το και στον Sensei μου στην ερώτηση "Γιατί θες να κάνεις Iaido?" Το Kung Fu είναι το σαν το ατσάλι, το Iaido σαν το νερό, απλά πας με το ρεύμα. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ωραίο είναι το κλίμα. Γουστάρω ( πείρα και στολή ). Ν' απαντήσω στην ερώτηση σου τώρα. Η σελίδα της σχολής -> http://aikido-crete.gr/loadpage.php?sec=visit&lan=gr έχει και χάρτη από Google Maps. Θέλω να σου πω ότι το Aikido για εμένα είναι πολύ δύσκολο να το συνηθίσω και μόλις τώρα αρχίζω να μπαίνω στο πνεύμα γιατί πάντα σε ότι έκανα έβαζα δύναμη, Aikido δεν χρειάζεται δύναμη. Αν θες να πας και να δεις ή και ακόμη καλύτερα να κάνεις προπόνηση ( εγώ πήγα ένα μήνα σαν test ) δεν θα μπορέσεις τώρα. Η σχολή έκλεισε για τον Αύγουστο, αρχές Σεπτέμβρη πάλι. Θα κάνω ένα πως στο Blog μου για το πότε θα αρχίσουν οι προπονήσεις πάλη. Γι' αυτό κάνε ένα add στα RSS Feeds στο blog να μην το χάσεις.

Anonymous said...

Kai τελικά ξεκίνησες προπονήσεις; Πως σου φάνηκε η προπόνηση στο dojo;

Unknown said...

Τελικά έχασες επεισόδια. Στην τελευταία προπόνηση που πήγα. Έπαθα μια ωραία ρήξη μηνίσκου και τώρα τρέχω σε ιατρούς και κολυμβητήρια για αποθεραπεία.