Άσε με να ακούσω !




Τέλος οι εξετάσεις, τέλος τα διαβάσματα για την σχολή. Τώρα που έχω ελεύθερο μπόλικο χρόνο θα ασχοληθώ με αυτά που αγαπώ όσο τίποτα άλλο Music, Women and Open Source ( μακάρι το δεύτερο να ήταν Open Source έτσι ίσως καταλάβουμε τίποτα... ). Ένας φίλος από εδώ ( Ηράκλειο that is ) παίζει the piano και αρκετά καλά τολμώ να πω. Έτσι επειδή με το piano είχα πολύ κακό προηγούμενο είπα να επανορθώσω και ψάχνω να βρω ένα για να μάθω. ΌΧΙ νότες, By Ear, όπως έχω μάθει όλα τα όργανα που θέλω να πιστεύω ότι ξέρω να παίζω. Έτσι τον ρώτησα αν έχει κάποιο παλιό ή αχρησιμοποίητο piano να μου δανείσει, απάντησε θετικά. Μακάρι να μου το δώσει και να καώ !!! Κιθάρα στον καναπέ και piano δίπλα στο γραφείο να κάνω επιτέλους multi-organ κομμάτια κιθάρα + piano γιατί μόνο με samples την βγάζω τώρα. Αλλά όλα αυτά αν συμφωνήσει να μου το δανείσει, γιατί αλλιώς θα πρέπει να μαζέψω κάνα 200 Eura και θα πάει περίπατο ή 42-αρα LCD Asus που θέλω να πάρω τον Σεπτέμβρη.

Τέλος πάντων. Ακούστε το SotD, το Get Up της Amel Larrieux Covered από τούς Ken Belcher ( Guitar ) & Paul Dateh ( Violin & Vocals ).

0 comments: