Ninja Cats, Data plans !




Ας αρχίσω με έναν άσχετο πρόλογο. Έχω βάλει ένα στοίχειωμα με το "γνωστό κορόιδο" ότι αν βάλω μια μπλούζα που θα γράφει "Κάνω Sex" και στην πίσω πλευρά "Fuck Baddy" θα πληρώσει το κόστος της... Και το όλο γεγονός λάβει χώρα στο πανεπιστήμιο Ρεθύμνου ( το οποίο έχει 250 άτομα ανα τμήμα, 10 males, 5 not-males και 235 females... ).

Σημείωση: Στην σχολή μου η κοπέλες είναι σαν τις τουαλέτες, " 'Η πιασμένες ή χεσμένες" συν το γεγονός ότι ( στη σχολή ) έχουμε περισσότερες "πούτσες" και από τα Lord Of The Rings 1 έως 3 ΜΑΖΙ !

Σήμερα μου ήρθε μια πολύ απλή ιδέα και πραγματικά δεν ξέρω γιατί δεν έχει γίνει πραγματικότητα. Από ότι ξέρω τα Data Centers της Google ( τουλάχιστον το τελευταίο ) βρίσκονται στην California. Αυτό που σκέφτομαι είναι, γιατί δεν κάνουν τα Data Centers τους, όχι η Google, γενικά, σε μέρη όπως η Νορβηγία ή άλλα πολύ κρύα μέρη. Αυτό που θέλω να πω είναι πως ιδικά για την Ευρώπη κάτι τέτοιο θα ήταν πρακτικό. Αντί να ξοδεύουν άπειρα φράγκα σε τούμπανα συστήματα ψύξης, να χρησιμοποιήσουν τον φυσικό "ψόφο" που υπάρχει σε αυτά τα μέρη του κόσμου ( και αν δεν τους φαίνεται πως η Νορβηγία έχει αρκετό κρύο ας πάνε στις Σέρρες... ).

Άλλη παρατήρηση WTF !!! Δλδ. έλεος με το τι γίνεται στο Eladistan... η χρεώσεις για sites που δεν είναι cr(W)AP πρέπει να βάζεις υποθήκη το σπίτι σου για να παλέψεις με τα κύματα ( surf-άρεις στο web ). Τουλάχιστον το G1 έχει όλο το Google Apps βασίλειο σε well Apps... άρα no charge there.

Να πω και την γνώμη μου για κάτι που είδα πριν καιρό δεν ξέρω που. Η ερώτηση ήταν "Τι θα θέλατε να συμβούν στα Internet-ικα σας δεδομένα αφού πεθάνετε".
Καταρχάς, θέλω να πιστεύω πως θα πεθάνω άφωτο WorldWideWeb θα έχει πεθάνει ήδη. Με άλλα λόγια δεν νομίζω πως τα carent δεδομένα θα υπάρχουν καν και για να ηρεμήσουν οι spammers και NSA κατάσκοποι του μέλλοντος Αν με την έννοια Internet-ικα δεδομένα εννοούν τα δεδομένα που αφορούν εμένα και ΜΟΝΟ εμένα τους δίνω το ελεύθερό να τα κάνουν ότι θέλουν αφού πεθάνω..... ξέρεις γιατί ? ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ !!! Δεν πιστεύω το νεκρό μου σώμα να νοιάζεται για τίποτα. Αν και θα έχουν να παλέψουν με τις γάτες μου για να τα πάρουν, δλδ. δεν θα τα πάρουν ποτέ, αφού οι γάτες μου είναι Undead και Ninjas.
Γνωστές στον υπόκοσμο σαν "God Keepers" ( if you know what I mean :P ) !

Με άλλα λόγια όποιος έχει κακές προθέσεις εναντίον μου θα δει ( άμα είναι αρκετά καλός ) μια γάτα μου να κάνει ότι κάνει και η παρακάτω γάτα στο video με την διαφορά ότι το τέλος θα είναι λίγη "Ανθρώπινη Pizza" στο πάτωμα μάλης τελείωση η γάτα μου με αυτόν.




Οι Γάτες έχουν 9 ζωές και στις 9 από αυτές μαθένουν την "Τέχνη του Σπαθιού" ( τουλάχιστων οι δικές μου ).

Reblog this post [with Zemanta]

0 comments: