Χρόνια μου πολλά και ότι επιθυμώ...



Πριν αρχίσω το συνηθισμένο μου bitching θα πω: " Με έδεσε ενώ με ανάγκασε να βλέπω αυτό που βλέπεται στην photo ^.^ και μετά έφαγε και την τούρτα/κέικ"

Χρόνια μου πολλά και ότι επιθυμώ Να χαίρομαι το όνομα μου και μπλα μπλα μπλα.. *thought* Άντε πες ευχαριστώ να κλείσω το τηλ. γιατί σε πείρα από υποχρέωση *thought* ( kidding ).

Btw, Μου έστελναν πολλά SMS με χρόνια πολλά, αλλά δεν ήξερα σε ποιόν ανήκει το κάθε τηλ. Γι' αυτό την επόμενη φορά πρωτοτύπηστε λίγο και στείλτε κάνα twitter/mail. Θα είναι πολύ ποιο κατατοπιστικό από ένα int[] Array; .

Λοιπόν, όχι σκατά αυτή την βδομάδα. Point taken. Ασκήσεις παρεδόθησαν Άρα τι μας μένει ? Well... ψάχνω να βρω μια συσκευή για το μπάνιο ( καθαρισμού - μασάζ, αναφορά ποιο κάτω ). Εκεί που ψάχνω που λες τι βλέπω, "Χειρουργικές Λεπίδες Αποστειρωμένες". Είπα σήμερα να μην τσατιστώ άλλα. ΡΕ !!! Στο κολο-Elladistan μας δεν έχουμε άλλα και άλλα στα on-line shop μας και έχουμε "Χειρουργικές Λεπίδες Αποστειρωμένες", χμμμ, "ΡΕ ΔΕΝ ΓΑΜΙΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΡΙΕΡΑ" λέω εγώ. Δηλαδή έλεος πια.

Έχω βάλει στο μάτι κάποια αντικείμενα. Ναι τα περισσότερα είναι για την υγεία. Παίρνω την υγεία μου πολύ στα πολύ σοβαρά γιατί όποιος δεν το κάνει προφανώς είναι ανεγκέφαλος IMHO και αυτό γιατί αν δεν έχεις την υγεία σου τι έχεις ? Τέλος πάντων, θα προχωρήσω στα προϊόντα που θέλω να πάρω, τα οποία και είναι:

Ιονιστής.

Spa Thing. ( δεν ξέρω ακριβός πως να το πω αλλά θα είναι πολύ καλό για ξεκούραση )

Συσκευή Μασάζ Ποδιών.


Και τέλος bluetooth Earphones για το G1 που σίγουρα θα πάρω.


Από τα παραπάνω προϊόντα τον Ιονιστή τον βλέπω μακριά ( Den eki salio... ). Να αναφέρω πως έχω αυτό το κάλυμμα καρέκλας - κάθισμα και απλά τα σπάει.


Στην επικαιρότητα τώρα. *Όχι ρε...* ( με σαρκαστική τρανταχτή φωνή ). Τέτοια πράγματα δεν έχουμε εδώ. Αλλά έχουμε το γεγονός ότι ίσως κάνω μια ηχογράφηση σαν podcast, μην το δέσετε κόμπο όμως...

PS: Ο rafael και οι άλλοι δύο κάφροι της παρέας μου υποσχέθηκαν ότι θα μου πάρουν όλοι μαζί ένα δώρο και ακόμα τίποτα. Μπράβο ρε...

PPS: Το δώρο είναι sex-shop-oriented.

Edit: Τελικά το τρίτο προϊόν απλά δεν είναι αυτό που νόμιζα και απλά απορρίπτεται πλέον, γιατί το συγκεκριμένο η μόνη δουλειά που κάνει είναι να σου χαλαρώνει τα πόδια και να τα μαλακώνει. Πράγμα για το οποίο με αφήνει παγερά αδιάφορο. Ο μόνος λόγος που το έβαλα στην λίστα είναι γιατί το πέρασα ( δυστυχής ) για κάποιο άλλο μηχάνημα που μέσα έχει άλλο πάτο-μηχανισμό, που για την ακρίβεια ανακουφίζει με ανάλογα προγράμματα τα σημεία πίεσης στα πέλματα.

Να σημειώσω εδώ ότι τα σημεία του σώματος που έχουν έμμεση/άμεση σχέση με το υπόλοιπο σώμα μπορούν ακόμα και να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα υγείας ( πολύ ακραίο όμως μπορεί να συμβεί ) τα οποία είναι: το πηγούνι ( συνδέεται με τον εγκέφαλο, βλ. χτυπήματα box ). Πέλματα, είναι το μόνο σημείο του σώματος που συνδέεται με όλο το σώμα μετά τον εγκέφαλο ( και την καρδιά φυσικά ), εξ ου και οι αντίστοιχες φόρμες στο Shorinji Kempo.

Εδώ θα κάνω μια παρένθεση. Το Shorinji Kempo είναι μια πολεμική τέχνη που γεννήθηκε από την "ένωση" κάποιων βασικών τεχνοτροπιών Kung Fu και του Aikido. Η λέξη ένωση δεν κολάι και πολύ γιατί το Aikido ΔΕΝ είναι πολεμική τέχνη, όπως και το Judo ΔΕΝ είναι πολεμική τέχνη !!! Τώρα, το Shorinji Kempo χρησιμοποιεί στα χτυπήματα του και ρεφλεξολογία, με άλλα λόγια τα σημεία πίεσης που χρησιμοποιούνται στον βελονισμό αλλά με τα δάκτυλα. Το Shorinji Kempo έχει και ιατρικές εφαρμογές ( επίσης Shorinji Kempo σημαίνει "Kung Fu όπως των Saolin"). Γιατί τα γράφω όλα αυτά? Για να καταλάβετε πόσο σημαντικά είναι τα πέλματα !!! Για να πω και παράδειγμα. Εγώ προσωπικά έχω δεχτεί χτύπημα σε προπόνηση στο πέλμα. Σας πληροφορώ πως όλο μου το σώμα μούδιασε και το γόνατο του ίδιου ποδιού ήταν σαν να κοκάλωσε. Δηλαδή, έμεινα χωρίς πέλμα μουδιασμένο σώμα και ανίκανο γόνατο. Με άλλα λόγια έπεσα και πόνεσαν !!! Αφού λοιπόν πιστεύω ότι σας τον έπρηξα αρκετά και καταλάβατε τελειώνω με...

Το τρίτο και τελευτέω μέρος του σώματος που κάνει τα του παραπάνω paused μονολόγου είναι το Kyuubi ( έτσι νομίζω λέγεται ). Είναι το κενό μέρος που έχουμε ανάμεσα στον κοιλιακό μυ στις ενώσεις τον πλευρών άνω αυτών. Φυσικά και η καρδιά όμως εκεί πρέπει να δεχτούμε χτύπημα από κάποιον χρόνια προπονημένο ώστε να μπορεί να συγκεντρώνει την δύναμη του σε ένα σημείο ( λίιιιιγο δύσκολο... ).

Reblog this post [with Zemanta]

0 comments: