DOG BLESS AMERICA

WARNING: Δεν έχω πρόβλημα με τον Obama. Φαίνεται συμπαθητικός τύπος. Ότι ακολουθεί είναι αποτέλεσμα τις οργής μου προς τα media και προς την άσκηση που έχω να παραδώσω τη Παρασκευή ενώ την επομένη έχω πρόοδο.



3...2...1... ΠΑΜΕ...!

Άνοιξα new tab χτύπησα γρήγορα γρήγορα blogger στην awesome bar και τι βλέπω στο Zemanta. Τον Obama σε στάσεις ala Jesus Christ που ξεχάστηκε στην παραλία σαν ένα hype-bride ( hybrid ) του Batman και του Superman. Μπορούμε να τον περιγράψουμε με το quote:

"faster than a speeding bullet, more powerful than a locomotive, and able to leap tall buildings in a single bound."
Θα μπορούσε να σπάσει στο ξύλο τον chuck Norris και τα ρεκόρ το Michael Phelps ενώ ταυτόχρονα θα γύριζε το Terminator: The Obamas' Testicles.

Βαράμε προσοχή λοιπόν μόλις πατάμε σε US έδαφος όπως McDonalds


ή Starback ( που έμαθα ότι θα μετονομαστούν σε StarBaracks: A place where you can drink your coffee Black ).

Ρε δεν γαμιέστε να κάνετε και καριέρα λέω εγώ... Ok, βγήκε ο Obama είναι ο πρώτος έγχρωμος πρόεδρος των US, So Fucken' What ? Εμένα δεν με νοιάζει αν στον άλλο η κάθε κοινωνία κολλάει ένα στερεότυπο, ένα taboo στην πλάτη του. Όχι, εμένα με νοιάζει ο άλλος να είναι καλός άνθρωπος και καλός σε αυτό που κάνει. Όλα τα άλλα... στ' αρχίδια μου ( με το συμπάθιο κιόλας ). Το μόνο Cool από το όλο Election concept είναι το pseudo hologram στο CNN γιατί ολόγραμμα ΔΕΝ ήταν... μόλις κάποιος πετύχει κάτι έξω από μια γυάλινη πυραμίδα, σφαίρα, κύβο ας με πει αλλιώς ας συνεχίσουμε να παρακολουθούμε πράγματα στο US που μας ενδιαφέρουν, όπως House, Terminator: The Sarah Connors Chronicles, Dexter κ.ο.κ ή τα blogs τους και την metal τους. Αλλά μην μας τον πρήζεται με τους πολιτικούς τους... γιατί τους τελευταίους που θυμάμαι οδήγησαν τον κόσμο σε οικονομική κρίση κάνοντας την χώρα τους πουτανάκια τον Chinese... και σκοτώνοντας τόσους όσους να μπορούν να ισοφαρίσουν τον ρυθμό γεννήσεων σε China & India.

Suck it up then και ακούστε τη γαμάτη τραγουδάρα.

Rage Against The Machine - Sleep Now In The Fire... it is:
Reblog this post [with Zemanta]

0 comments: