Count Me In.




Μετά από πάρα πολύ καιρό έχω για δύο συνεχόμενες μέρες ελεύθερο χρόνο και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι well... nothing! Με το χέρι μου στην κατάσταση που είναι δεν μπορώ να γυμνάσω το πάνω μέρος του σώματος και με το γόνατο μου δεν μπορώ να γυμνάσω το κάτω μέρος του σώματος.

Εκτός αυτών. Για πρώτη φορά άφησα το laptop στη σχολή για να κατεβάζει, αλλά δεν με άρεσε καθόλου η εμπειρία.

Πέραν αυτών. Πρέπει να καθαρίσω το σπίτι και να συμμαζέψω γιατί έχει περάσει 1 βδομάδα από την τελευταία φορά που καθάρισα. Έρχεται και ο Άρχοντας σπίτι ( aka Πατέρας ). Υπήρχε η πιθανότητα να μου φέρει το 5800 αλλά ίσος καταφέρω να πάρω ένα BlackBerry αντ' αυτού. Ίδωμεν.



Σας αφήνω με το video μιας band που θα πάω να jam-άρω την Κυριακή, αν το δάκτυλο μου δεν είναι σαν λουκάνικο.

roswell 47 -not a good rehearsal

Reblog this post [with Zemanta]

0 comments: