I'm Alive



Για όσους από εσάς αναρωτιέστε. Είμαι ακόμα ζωντανός. Έχω φυσικά να πάω σε ορθοπεδικό και ίσως χρειαστεί να πάω και σε φυσικοθεραπευτή ( ξανά ) γιατί με την γαμημένη την εξεταστική αναγκάστηκα να καταπιέσω τόσο πολύ το γόνατό μου πάλι που θα χρειαστεί καμιά-δύο βδομάδες για να το επαναφέρο στην προ-εξεταστική κατάσταση.

Πρέπει να πάω επίσης γυμναστήριο αφού ο φυσιοθεραπευτής της ομάδας που έπαιζα ( με είδε όταν πήγα πάνω στις Σέρρες ) μου είπε πως έχω χαλαρούς χιαστούς σε πόδια και ωμούς


Στα tech stuff τώρα. Μπορεί το iPhone να "γαμάει" αλλά, το γεγονός ότι η vodafone απλά το έχει καταστρέψει και γαμήσει ανάποδα το κάνει να φαίνεται σαν μια απλά καλή επιλογή.

Θέλω κινητό και όχι αυτές τις παπαρο-WinMobile-Symbian βλακείες Θέλω κάνει που να συγχρονίζεται με το web και τις πληροφορίες μου. Έτσι οι επιλογές μου είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού.

1) Κινητό με Android. Θα κυκλοφορήσουν αρκετά μέσα στο 09 και ακόμα περιμένουμε την μελλοθάνατη Motorola να βγάλει Android-phone.

2) Το Palm Pre.

3) iPhone.

Τώρα... το iPhone απορρίπτεται λόγο Vodafone, σοβαρότατης έλλειψις copy-paste, αδυναμία multitasking ΚΑΙ παρόλα αυτά συνεχίζει να είναι αργό.

Άρα μένουμε στις δύο πρώτες επιλογές. Τα Android-phone θα κυκλοφορήσουν κατά πάσα πιθανότητα από-και-μετά τα μέσα του 09. Το Palm Pre θα κυκλοφορήσει στο πρώτο μισό του 09, αλλά δεν ξέρουμε πότε θα έρθει στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στο Illada!

Έχω να πω ότι από όσα έχω δει το Pre γαμάει, αλλά με προβληματίζει το γεγονός ότι το SDK του δεν δύνει μεγάλη πρόσβαση στο hardware της συσκευές και έτσι το Heavy-leafling σε εφαρμογές που το ζειτάν ( Games ) θα θέλει ιδική παραχώρηση δικαιωμάτων από την Palm.

To Android ΔΕΝ είναι πίσω. Τουλάχιστον όχι πολύ από το WebOS ( Θεωρητικά πάντα ). Το Android θα μπορεί να κάνει ότι και το WebOS απλά θέλει λίγο tweaking ακόμα για να φτάσει εκεί Ένα από τα τεράστια πλεονεκτήματα που Android? Έχει πλάτες από Google-Intel-....( insert-here-long-list-of-backers ).

Το παράπονό μου από το Android είναι ότι είναι άσχημο. Είναι λίγο πολύ λιγότερο άσχημο από το Symbian φυσικά, αλλά αυτό δεν το κάνει όμορφο.

Ο καιρός θα δείξει τι θα γίνει και ποια συσκευή ( με ποιο OS ) θα πάρω τελικά.

Και να τελειώσω αυτό το χωρίς καμία δομή, τελείως καραχυμαριό post λέγοντας πως περιμένω την SD κάρτα για το MP3 player μου ώστε να ακούω και music καθώς θα φουσκώνω τα μούσκουλα

Reblog this post [with Zemanta]

0 comments: