Χρόνια και λαζάνια...



OMG, από πότε έχω να κάνω post ?

Sorry, ελπίζω να επανορθώσω αλλά είμαι στο twitter και το blog μου φαίνεται "κάπως" τώρα. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω, έχω βάλει στο μάτι μια Fender made in USA πολύ πολύ κορυφέα ( αν και συνένοχε τις περισσότερες Fender ). Πέραν αυτόν ας αναφέρω για την μουσική και την κατάρα που με κυνηγά. Τον τελευταίο καιρό βρίσκω φανταστικά συγκροτήματα και σχεδόν πάντα ανακαλύπτω ότι έχουν διαλυθεί. Το συγκρότημα που δεν πίστευα ότι έχει διαλυθεί είναι οι Motograter. Όποιος δεν τους έχει ακούσει να σπεύσει στο Last.fm. Ευτυχώς ο τραγουδιστής ξεκίνησε ένα άλλο side-project τους Ghost Machine, οι οποίει είναι επίσης πάρα πολύ ωραίοι με αγαπιμένο τραγούδι αυτών το "Burning Bridges" που ο counter στον Amarok μου δείχνει Track played 28 times ( and counting ) φωνάρα ο τύπος.

Ένα άλλο υπέροχο συγκρότημα που ακόμα να καταλάβω πως δεν μπερδεύεται ο κιθαρίστας αφού έχει να ακολουθήσει έναν bass-ίστα ο οποίος δεν συμβαδίζει απόλυτα με τα Drums και η κιθάρα δεν συμβαδίζει στους ρυθμούς του τραγουδιστή ΜΑ ΚΑΘΌΛΟΥ όμως... είναι οι Element Eighty ( πάμε last.fm και τους ακούμε φυσικά ! ). Ένα τραγούδι τους υπήρχε και στο NFS Underground ( το Broken Promises ). Εμένα προσωπικά μ' αρέσει περισσότερο το τελευταίο Album του ( The Bear ).

Τέλος, επιτέλους βρήκα το όνομα ενός συγκροτήματος που έψανχα πολύ ( μα πολύ... ) καιρό. Τους Guano Apes. Γερμανικά συγκρότημα έγιναν γνωστή με το Open your eyes" ( προσωπικό αγαπημένο αυτών το You cant stop me , βλ. youtube ).

Αααα.. Τώρα που το θυμήθηκα ψάχνω άτομα για συγκρότημα ( DRUMER PLZ !!!) για Alternative με Oriental & Metal & Electro waves ! Έχω στα σκαριά κάποια πολύ ωραία τραγούδια με στίχο που έχει νόημα. Αν είσαι στο Ηράκλειο και ψήνεσαι στείλε mail.

Ελπίζω να ξαναγράψω πολύ σύντομα.

PS; Αν είστε ΜΔ ( ΜουνόΔουλοι ) φροντίστε να μην το δείχνεται πολύ... όπως ένας γνωστός μου ονόματα δεν αναφέρω ( Rafael είναι το ψευδώνυμο που του έδωσε ο παπάς όταν με πρόφαση την βάφτιση, προσπαθούσε να τον πνίξει ! )

0 comments: