Πάμε όλοι μαζί, σε μια παραλία...



Σήμερα ( χθες μάλλον γιατί τέτοια ώρα που κάθομαι και γράφω... ) πήγα στην θάλασσα για μπανάκι μαζί με την παρέα. Μία από της καλύτερες μέρες που είχα από όταν ήρθα στην Κρήτη.

Τα είχε όλα. Καφρίλες ( κυρίως εγώ δηλαδή, όπως πάντα ), καλό φαΐ, καλή παρέα, ωραίες και καλές γυναίκες. Ο ήλιος μας... έδειχνε τα δόντια του, ιδικά εμένα με έκανε barbeque αν και δεν κάθισα πολύ ώρα στο φως και έβαζα συχνά πυκνά αντηλιακό. Τέλος πάντως, κρατάω μόνο τα θετικά και το μαύρισμα μου ( μαζί με τον πόνο ). Στον ζωμό τώρα.

Η χερσόνησος είναι υπέροχο μέρος για να ξεσκάς. Φανταστικές παραλίες γραφική κωμόπολη ( και πανάκριβη ρε παιδιά ). Στην παραλία είχε κύμα, αλλά δεν πτοηθήκαμε. Ένας από εμάς "τον πήρε" για λίγο ( 4ης ώρες ) και είπαμε να τον ξυπνήσουμε με ευχάριστο τρόπο ( Χα!!! ). Έτσι, εγώ και ο Μάκης, τον σηκώσαμε μαζί με την ξαπλώστρα και κατευθυνθήκαμε προς το κύμα. Η δουλειά χάλασε όταν ο Μάκης σκόνταψε σε μια άλλη ξαπλώστρα και ο Πάνος ( η ωραία κοιμωμένη ντε ) ξύπνησε χωρίς φυλή.

Φυσικά όχι ότι εγώ την γλίτωσα... Καθώς τον "πήρα" και εγώ και από την πείνα μου ονειρευόμουν ότι έτρωγα τούρτα. Με το στόμα μισάνοιχτο και τα σάλια να τρέχουν ( μιλάμε για πείνα... μια pizza και 2 τυροσκορδόψωμα έφαγα μετά μόνος μου. Τα τελευταία έχουν μέγεθος ατομικής pizza ) ο Μπάμπης βρήκε καλή ιδέα να μου παραχωρήσει στον ύπνο μου μια τούρτα παγωτό από παγωμένο νερό. Ο Μάκης φυσικά πλήρωσε την απροσεξία του με ένα μπουγέλο. Ναι, το μπουγέλο στην θάλασσα μπορεί να είναι τιμωρία όταν έχει θερμοκρασία κοντά στους 0 Kelvin και το ρίχνεις πάνω σε κάποιον που καίγεται στον ήλιο για πολύ ώρα.

SotD λοιπόν το Rylynn από Andy Mckee ( απολαύστε ):


0 comments: